Zrealizowane - Archiwum
-
ZP - 22/11
„Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych służb i jednostek Policji Województwa Lubuskiego – telefony miejskie”
-
ZP - 20/11
„Zaprojektowanie i budowa systemu połączenia Dyspozytorni Ratownictwa Medycznego oraz Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej z węzłem OST-112 w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze”
-
ZP - 24/11
„Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla zadań: utrzymania 15 etatów dzielnicowych i pomocy finansowej na zakup wyposażenia dla KMP w Zielonej Górze, na potrzeby komórek KGP znajdujących się na terenie działania KWP/CBŚ, WiBSW/ i porozumienia z Funduszu Wsparcia Policji z Gminą Łęknica”.
-
GMT-2220/WR.I/11 oraz GMT – 2240/WR/11
„ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG W ZAKRESIE HOLOWANIA (PRZEWOZU) POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, MOTOCYKLOWYCH I CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH PRZEZ POLICJĘ DO CELÓW PROCESOWYCH, NA OBSZARZE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO”