Ogłoszenie nr 156852 - Wolne stanowiska w SC - KWP w Gorzowie Wielkopolskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska w SC

Ogłoszenie nr 156852

Audytor Wewnętrzny - Jednoosobowe Stanowisko ds. Audytu Wewnętrznego

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata na stanowisko:

AUDYTORA  WEWNĘTRZNEGO

Jednoosobowe Stanowisko ds. Audytu Wewnętrznego

Liczba lub wymiar etatu: 0,5 etatu

Miejsce wykonywania pracy: Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie planowych zadań audytowych zgodnie ze standardami audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych,
  • wykonywanie czynności doradczych mających na celu usprawnienie funkcjonowanie jednostki,
  • opracowywanie technik przeprowadzania zadań audytowych,
  • sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych,
  • prowadzenie dokumentacji audytu, tj. akt stałych i bieżących,
  • monitorowanie wykonania rekomendacji poaudytowych,
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających,
  • dokonywanie czynności organizacyjnych, w tym rocznego planu audytu oraz sprawozdawczości miesięcznej i rocznej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

Niezbędne:

Wykształcenie: wyższe

Doświadczenie zawodowe: brak

Pozostałe wymagania niezbędne:

Kwalifikacje zawodowe:

  • posiadanie jednego z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner(CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analys (CFA), lub
  • złożony, w latach 2003 – 2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  • uprawnienia biegłego rewidenta, lub
  • dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (zgodnie z art. 286 ust. 2 ustawy
    o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1530 ze zm.)
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”- w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
  • oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • praktyczna znajomość zasad przeprowadzania audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych,

 

  • znajomość prawa finansów publicznych, zasad rachunkowości, procedur budżetowych, zamówień publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego,
  • samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność logicznego formułowania myśli, komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu MS Office.

 

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub informatyczne

Doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej w obszarze kontroli lub finansów publicznych

 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

      • praca biurowa, jednozmianowa w ramach podstawowego systemu czasu pracy, obowiązuje ruchomy czas pracy (od poniedziałku do piątku rozpoczęcie pracy w przedziale czasowym 7:00 – 9:00), zgodnie z harmonogramem pracy,
  • konieczność przemieszczania się wewnątrz budynku,
  • wyjazdy służbowe,
  • praca przy monitorze ekranowym do połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
      • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: 

  • praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na drugim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
  • obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
  • stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów.

 

Inne:

brak

 

Benefity:

  • stołówka pracownicza,
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • miejsce parkingowe na terenie urzędu,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20%,
  • nagrody jubileuszowe,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka"),
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny,
  • Curriculum Vitae – zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”- w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
  • oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.

 

pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów,

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe/staż pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Termin składania dokumentów:

22/10/2025

 Miejsce składania dokumentów:

1) w wersji papierowej:

Komenda Wojewódzka Policji

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Kwiatowa 10

66-400 Gorzów Wlkp.

 

2)w formie elektronicznej poprzez:

Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub pocztę elektroniczną na adres e-mail:  kadrycywilne@go.policja.gov.pl

 

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Administrator: Administratorem Państwa danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

Inspektor ochrony danych: Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.kwp@go.policja.gov.pl

Cele i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu obecnego postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko, natomiast inne dane w zakresie wykraczającym poza wymagania określone w ogłoszeniu, na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami, do których mogą być przekazane Państwa dane osobowe, są podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Okres przechowywania danych: Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko.

Prawa osób, których dane dotyczą: Osobie której dane dotyczą przysługuje: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, prawo do usunięcia swoich danych osobowych, prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Informacje o wymogu podania danych osobowych: Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym na wybrane stanowisko. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Informacje dodatkowe:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Wynagrodzenie zasadnicze: 3.982,91 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

 

  • Przy składaniu oferty elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą sporządzenia należy dołączyć w formie zeskanowanych dokumentów. Po zakwalifikowaniu do następnego etapu naboru należy  dostarczyć oryginały tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane .
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia.

 

  • Złożone dokumenty zostaną zweryfikowane pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
  • Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
  • Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostępne do pobrania na stronie   https://lubuska.bip.policja.gov.pl/KWG/wolne-stanowiska-w-sc/16779,INFORMACJA-dotyczaca-wymaganych-dokumentow-i-oswiadczen.html
  • Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 22.01.2026 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Metryczka

Data publikacji : 04.10.2025
Data modyfikacji : 07.10.2025
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Jolanta Budna
Osoba udostępniająca informację:
Rajmund Zieliński Wydział Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Rajmund Zieliński
do góry