Ogłoszenie nr 150307 - Wolne stanowiska w SC - KWP w Gorzowie Wielkopolskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska w SC

Ogłoszenie nr 150307

Starszy specjalista w Zespole Inwestycji i Remontów w Wydziale Nieruchomości KWP w Gorzowie Wlkp.

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata na stanowisko:

STARSZEGO SPECJALISTY

Wydział Nieruchomości

Zespół Inwestycji i Remontów

Liczba lub wymiar etatu: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: obiekt Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10 oraz podległe jednostki garnizonu lubuskiego.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie (powyżej 1 roku) i nadzór nad prawidłowym realizowaniem procesów inwestycji prowadzonych przez Komendę Wojewódzką Policji,
  • przeglądy roczne i pięcioletnie obiektów należących do Komendy Wojewódzkiej Policji wymagane przez Prawo Budowlane i Nadzór Budowlany,
  • prowadzenie nadzoru nad wykonywanymi remontami istniejących obiektów,
  • wydawanie opinii o budynkach i innych obiektach,
  • inicjalizacja procedur przetargowych na prace budowlane oraz wykonanie inwestycji,
  • udział w pracach komisji przetargowej na prace budowlane oraz wykonanie inwestycji,
  • sporządzanie kosztorysów budowlanych oraz sprawdzanie prawidłowości kosztorysów budowlanych przedstawionych  przez wykonawców robót,
  • zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego, wprowadzanie adnotacji o przeprowadzonych przeglądach technicznych, dokonanych remontach i modernizacjach.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

Niezbędne:

Wykształcenie: wyższe profilowe - budowlane

Staż pracy: praca w budownictwie oraz w inwestycjach – minimum 5 lat pracy

Pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość procesu inwestycyjnego,
  • znajomość Prawa Budowlanego,
  • znajomość zasad sztuki budowlanej,
  • umiejętności kosztorysowania,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność negocjowania i rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność,
  • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”- w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa.
  • oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Wymagania dodatkowe:

- Wykształcenie: brak

- doświadczenie zawodowe / staż pracy: praca na samodzielnym stanowisku w biurze projektów – 2 lata

pozostałe wymagania dodatkowe:

  • uprawnienia do projektowania w budownictwie w zakresie konstrukcji lub architektury, wiedza z zakresu oceny projektów inwestycyjnych, weryfikacji dokumentacji projektowej, umiejętność obsługi programu do projektowania Auto-CAD.

 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa, praca na terenie podległych jednostek w zakresie nadzoru nad procesami inwestycyjnymi oraz remontowymi istniejących obiektów.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: 

  • praca w pomieszczeniu biurowym w ramach podstawowego systemu czasu pracy obowiązuje ruchomy czas pracy (od poniedziałku do piątku rozpoczynanie pracy w zależności od decyzji pracownika
    w przedziale czasowym 7:00 – 9:00),
  • miejsce pracy usytuowane na czwartym piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym (obecność windy),
  • konieczność przemieszczania się po obiekcie,
  • obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych,
  • stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarkę, telefon, kserokopiarkę, niszczarkę, itp.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny,
  • Curriculum Vitae – zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”- w przypadku braku – oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy/ doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

 

Termin składania dokumentów:

18/04/2025

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Kwiatowa 10

66-400 Gorzów Wlkp.

 

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Administrator: Administratorem Państwa danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

Inspektor ochrony danych: Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.kwp@go.policja.gov.pl

Cele i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu obecnego postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko,

natomiast inne dane w zakresie wykraczającym poza wymagania określone w ogłoszeniu, na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami, do których mogą być przekazane Państwa dane osobowe,
są podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Okres przechowywania danych: Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko.

Prawa osób, których dane dotyczą: Osobie której dane dotyczą przysługuje: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, prawo do usunięcia swoich danych osobowych, prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Informacje o wymogu podania danych osobowych: Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym
na wybrane stanowisko. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Informacje dodatkowe:

  •  Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Wynagrodzenie zasadnicze: 7.451,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
  • Przy składaniu oferty elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą sporządzenia należy dołączyć w formie zeskanowanych dokumentów. Po zakwalifikowaniu do następnego etapu naboru należy  dostarczyć oryginały tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane .
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia.
  • Złożone dokumenty zostaną zweryfikowane pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
  • Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
  • Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostępne do pobrania na stronie https://lubuska.bip.policja.gov.pl/KWG/wolne-stanowiska-w-sc/16779,INFORMACJA-dotyczaca-wymaganych-dokumentow-i-oswiadczen.html
  • Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 18.07.2025 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Metryczka

Data publikacji : 03.04.2025
Data modyfikacji : 10.04.2025
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Małgorzata Ostap
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Kasperowicz WKS
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Kasperowicz
do góry