Ogłoszenia Komendantów Powiatowych /Miejskich Policji woj. lubuskiego

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 1 KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W MIĘDZYRZECZU

z dnia 11 grudnia 2012 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Skwierzynie Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu

§ 1

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Skwierzynie Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1.      w zakresie wymagań niezbędnych:

a.       pełniący służbę w Policji,

b.      spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, nr 123, poz. 857 z późniejszymi zmianami),

2.      w zakresie wymagań pożądanych:

a.       co najmniej 10 – letni staż służby w Policji,

b.      co najmniej 5 – letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c.       co najmniej 3 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

d.      poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,

§ 2

Oferty kandydatów winny zawierać:

1.      CV i list motywacyjny,

2.      kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu),

3.      pisemna koncepcja pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat. Koncepcja pracy powinna zostać opracowana dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji. (Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

4.      pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji w rozdziale VI wzór nr 1 umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji),

5.      pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji),

6.      potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7.      kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8.      kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

9.      kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

§ 3

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 roku.

§ 4

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

1.      Nadzorowanie pracy operacyjno- rozpoznawczej realizowanej w Komisariacie Policji w Skwierzynie,

2.      Sprawowanie nadzoru i dokonywanie kontroli współpracy z osobowymi źródłami informacji,

3.      Sprawowanie nadzoru i dokonywanie kontroli prowadzonych czynności w ramach spraw poszukiwawczych dot. osób zaginionych, identyfikacji osób i zwłok, współpraca w tym zakresie z Wydziałem Kryminalnym KPP w Międzyrzeczu,

4.      Prowadzenie teczek i rejestrów spraw operacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi,

5.      Sporządzanie analiz i sprawozdań dotyczące wyników pracy i stanu zagrożenia przestępczością kryminalną,

6.      Bieżąca analiza wskaźników statystycznych i mierników pracy w celu określenia zagrożenia przestępczością, ujawniania problemów organizacyjnych oraz przekazywanie informacji do pionu prewencyjnego w celu wykorzystania w ramach organizacji służby.

7.      Współpraca z prokuratorami nadzorującymi postępowanie przygotowawcze, 

8.      Stały nadzór nad bieżącą pracą procesową, postępowaniami zawieszonymi i umorzonymi w trybie rejestrowym oraz ukierunkowanie działań w tym zakresie funkcjonariuszy Zespołu Kryminalnego KP Skwierzyna,

9.      Przydzielanie spraw i rozliczanie ze sposobu i terminowości ich realizacji, w ramach czynności operacyjno- rozpoznawczych i dochodzeniowo- śledczych,

10.   Zatwierdzanie druków statystycznych oraz dokumentów rejestracji kryminalnej,

11.   Nadzór nad przestrzeganiem terminów procesowych i instrukcyjnych regulujących tok prowadzenia postępowań przygotowawczych oraz nadzór nad legalizmem i celowością podejmowanych czynności operacyjno-rozpoznawczych i dochodzeniowo-śledczych,

12.  Opracowywanie informacji z prowadzonych postępowań na potrzeby innych służb i działań profilaktycznych organów ścigania.

 

§ 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w  Sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu (ul. Świerczewskiego 42, 66-300 Międzyrzecz) w terminie do dnia 31grudnia 2012 roku, z dopiskiem: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Skwierzynie Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu – nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Kadr i Szkolenia KPP w Międzyrzeczu (tel. 95-7426070).

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 stycznia2013 roku.        

 

 

 

                                                                       KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

                                     W MIĘDZYRZECZU

 

                                                                           PODINSP. RADOSŁAW MAZUR

Metryczka

Data publikacji : 17.12.2012
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
do góry