OGŁOSZENIE Nr 1/12 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE z dnia 16 marca 2012 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Sulechowie Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Sulechowie w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:
1) w zakresie wymagań niezbędnych:
a) pełniący służbę w Policji;
b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach służbowych oraz warunków ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz.U. z 2007r., Nr 123, poz.857 z poźn.zm.)
2) w zakresie wymagań pożądanych:
a) co najmniej 10-letni staż w Policji,
b) co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,
c) co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,
d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.
3) ponadto wskazane jest posiadanie:
a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub
kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo
b) wykształcenia wyższego z określonego zakresu (kierunku) najbardziej
przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym,
c) co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
1. CV i list motywacyjny;
2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku do którego aplikuje kandydat;
(koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji). Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronieinternetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj.bycia małżonkiem(ą), krewnym (ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska Policji);
6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);
10.kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011r.
§ 4
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1. kieruje całokształtem pracy pionu kryminalnego Komisariatu Policji w Sulechowie poprzez organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie służby kryminalnej,
2. kieruje pracą Komisariatu i pełni obowiązki Komendanta Komisariatu Policji w Sulechowie podczas jego nieobecności,
3. sporządza karty opisu stanowisk pracy bezpośrednio podległym policjantom,
4. zatwierdza plany pracy, okresowe sprawozdania i oceny pracy podległych komórek organizacyjnych,
5. podejmuje decyzje i zatwierdza dokumenty w ramach uprawnień określonych przepisami służbowymi,
6. kontroluje i ocenia pracę podległych komórek organizacyjnych,
7. uczestniczy w naradach i odprawach służbowych z Kierownictwem Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze,
8. współdziała z kierownikami komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze,
9. utrzymuje bieżącą współpracę z instytucjami poza resortowymi, w tym: Prokuraturami Rejonowymi, Sądami Rejonowymi w Świebodzinie i Zielonej Górze, a także z organami administracji państwowej i samorządowej, w tym z Urzędem Kontroli Skarbowej, Urzędem Skarbowym, Urzędem Celnym, Strażą Miejską , ZUS oraz innymi instytucjami
10. odpowiada za dyscyplinę służbową funkcjonariuszy Komisariatu i przestrzegania przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz „zasad etyki zawodowej policjanta”.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze (ul.Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra) w terminie do dnia 30 marca 2012 roku z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Sulechowie KMP w Zielonej Górze z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze – tel.68-4762610.tel.służbowy 79-52610.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 30 kwietnia 2012 roku.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE
PODINSP. TOMASZ RABENDA