Ogłoszenia Komendantów Powiatowych /Miejskich Policji woj. lubuskiego

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 1/12 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE z dnia 16 marca 2012 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Sulechowie Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze

 

§ 1

         W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji  w Sulechowie w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko  to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1) w zakresie wymagań niezbędnych:

a)    pełniący służbę w Policji;

b)   spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych  i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach służbowych oraz warunków ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz.U. z 2007r., Nr 123, poz.857 z poźn.zm.)

 

2) w zakresie wymagań pożądanych:

a)    co najmniej 10-letni staż w Policji,

b)   co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c)    co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

d)   poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.

 

3) ponadto wskazane jest posiadanie:

a)  wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji   zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub   

kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo

b)  wykształcenia wyższego z określonego zakresu (kierunku) najbardziej

     przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym,

c)    co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

                                                § 2

Oferty kandydatów winny zawierać:

1.    CV i list motywacyjny;

2.    kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

3.    pisemną koncepcję pracy na stanowisku do którego aplikuje kandydat;

(koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji). Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

4.    pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronieinternetowej www.isp.policja.pl   w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

5.    pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj.bycia małżonkiem(ą), krewnym (ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska Policji);

6.    potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7.    kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8.    kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

9.    kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

10.kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3-letniego  doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

                                                        § 3

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania  z dniem 14 listopada 2011r.

                                                        § 4

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

1.   kieruje całokształtem pracy pionu kryminalnego Komisariatu Policji w Sulechowie  poprzez organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie służby kryminalnej,                      

2.   kieruje pracą Komisariatu i pełni obowiązki Komendanta Komisariatu Policji  w Sulechowie podczas jego nieobecności,

3.   sporządza karty opisu stanowisk pracy bezpośrednio podległym policjantom,

4.   zatwierdza plany pracy, okresowe sprawozdania i oceny pracy podległych komórek organizacyjnych,

5.   podejmuje decyzje i  zatwierdza dokumenty w ramach uprawnień określonych  przepisami służbowymi,

6.   kontroluje i ocenia pracę podległych komórek organizacyjnych,

7.   uczestniczy w naradach i odprawach służbowych z Kierownictwem Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze,

8.   współdziała z kierownikami komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze,

9.   utrzymuje bieżącą współpracę z instytucjami poza resortowymi, w tym: Prokuraturami  Rejonowymi, Sądami Rejonowymi w Świebodzinie i Zielonej Górze, a także z organami administracji państwowej i samorządowej, w tym z Urzędem Kontroli Skarbowej,  Urzędem Skarbowym, Urzędem Celnym, Strażą Miejską , ZUS oraz innymi instytucjami

10. odpowiada za dyscyplinę służbową funkcjonariuszy Komisariatu i przestrzegania  przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz „zasad etyki zawodowej      policjanta”.

                                                         § 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w  Zielonej Górze (ul.Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra) w terminie do dnia 30 marca 2012 roku z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji  w Sulechowie KMP w Zielonej Górze z dopiskiem „nie otwierać  w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej  Policji w Zielonej Górze – tel.68-4762610.tel.służbowy 79-52610.

                                                         § 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 30 kwietnia 2012 roku.

 

                                                            KOMENDANT MIEJSKI POLICJI   W ZIELONEJ GÓRZE

                                                                           PODINSP. TOMASZ RABENDA

 

Metryczka

Data publikacji : 19.03.2012
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
do góry