Ogłoszenia Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 4 KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP

z dnia 5 czerwca 2014 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko I Zastępcy Komendanta Miejskiego Policji w Zielonej Górze

§ 1

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko I Zastępcy Komendanta Miejskiego  Policji w Zielonej Górze  ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

  O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1) w zakresie wymagań niezbędnych:

a) pełniący służbę w Policji,

b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu

służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych                i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U.  Nr 123, poz.857 z późn. zm.);

2) w zakresie wymagań pożądanych:

            a) co najmniej10- letni staż służby w Policji,

            b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

c) co najmniej 3- letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami    

   organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo

   określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,    

 d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych  oznaczonych  klauzulą „ściśle tajne”,

3) ponadto wskazane jest posiadanie:

a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, bądź posiadanie wykształcenia wyższego z określonego zakresu (kierunku), najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym, albo

b) odbycia przeszkolenia lub ukończenia kursu z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi , albo

c) co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

 

§ 2

 

  Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

3)   pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat. Koncepcja pracy powinna zostać opracowana dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji. W przypadku stanowisk zastępcy kierownika jednostki Policji, koncepcja uwzględnia wyłącznie zakres zadań przewidzianych dla danego stanowiska i jednocześnie winna wpisywać  się w strategię działania  jednostki policji. Jedynie w ograniczonym zakresie może odnosić się do zadań przewidzianych dla kierownika jednostki Policji, np.: zarządzania jednostką              i  kreowania w niej polityki kadrowej. Koncepcja nie powinna przekraczać 6 stron  napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm;

4)  pisemną zgodę  na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

5)  pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata,           tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest  dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska Policji);

6) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

9) kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);

10) kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

 

  § 3

 

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje  na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 r.

 

§ 4

 

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym :

  1. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadań przez: Wydział Sztab Policji                            i Prewencji, Wydział Ruchu Drogowego oraz mieszczących się w strukturze Komendy Komisariatów Policji w zakresie zadań wykonywanych przez służbę prewencyjną,
  2. przygotowywanie strategii dla pionu prewencji Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze,
  3. nadzorowanie i koordynowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego policjantów w zakresie służby prewencyjnej,
  4. dokonywanie analiz struktury i dynamiki przestępczości oraz wykroczeń,
  5. bieżące analizowanie i koordynowanie realizacji zadań prewencyjnych,
  6. współpraca z Wydziałami KWP i Komendantami innych jednostek powiatowych Policji                               w zakresie realizowanych zadań przez podległe komórki,
  7. prowadzenie bieżącej współpracy ze Strażą Pożarną, Strażą Graniczną, Żandarmerią Wojskową, strażami gminnymi, Urzędem Miejskim w Zielonej Górze oraz innymi instytucjami,
  8. koordynowanie i kierowanie działaniami Policji w przypadku poważniejszych zdarzeń i sytuacji kryzysowych,
  9. sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem imprez masowych i kulturalnych na terenie powiatu,
  10. inicjowanie i organizowanie współpracy z innymi pionami Policji, z przedstawicielami organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości oraz instytucjami kontrolnymi w zakresie zapobiegania                              i zwalczania przestępczości,
  11. dokonywanie oceny skuteczności działań prewencyjnych oraz efektywności zapobiegania                           i zwalczania przestępstw i wykroczeń,
  12. przyjmowanie, rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących negatywnych działań policjantów                     w podległych służbach,
  13. zastępowanie Komendanta Miejskiego Policji w Zielonej Górze podczas jego nieobecności.

 

 

 

§ 5

 

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.,

ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. w terminie do dnia 20 czerwca 2014 r., z dopiskiem  „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko I Zastępcy Komendanta Miejskiego Policji w Zielonej Górze - nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp.,

tel. (95) 738 12 62, tel. służbowy 791 12 62.

 

§ 6

 

                  Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 20.07.2014 r.

 

§ 7

 

Kandydaci, którzy pozytywnie zakończą postępowanie kwalifikacyjne, a nie zostaną powołani na stanowisko służbowe do którego aplikują, zostaną umieszczeni na liście rezerwy kadrowej, którą zarządzający postępowanie może wykorzystać przy podejmowaniu decyzji dotyczących obsadzania stanowisk służbowych, gdyż kandydat na stanowisko  zastępcy kierownika jednostki organizacyjnej Policji w okresie 12 m-cy od daty zakończenia postępowania kwalifikacyjnego może objąć w innej jednostce organizacyjnej Policji równorzędne stanowisko  zastępcy  kierownika jednostki.

 

 

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI

               W GORZOWIE WLKP.

 

 

NADINSPEKTOR RYSZARD WIŚNIEWSKI

 

 

Metryczka

Data publikacji : 05.06.2014
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
do góry