OGŁOSZENIE Nr 3 KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP. z dnia 21 lutego 2012 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj.
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj. ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:
1) w zakresie wymagań niezbędnych:
a) pełniący służbę w Policji,
b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu
służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać
policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych
oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz.857 z późn. zm.);
2) w zakresie wymagań pożądanych:
a) co najmniej10- letni staż służby w Policji,
b) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,
c) co najmniej 2- letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,
d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
3) ponadto wskazane jest posiadanie:
a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo
b) wykształcenia wyższego z określonego zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym lub
c) co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
§ 2
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny;
2) kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
3) pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat,(koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4) pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
5) pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska Policji);
6) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
9) kopie poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);
10) kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011 r.
§ 4
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1. analizowanie stanu porządku i bezpieczeństwa na podległym terenie celem dostosowania zasad organizacji i taktyki służby do występujących zagrożeń,
2. nadzór nad realizacją programów prewencji kryminalnej, przestępczości i niedostosowania społecznego nieletnich,
3. sprawowanie nadzoru i wykonywanie niezbędnych czynności związanych z pełnieniem służby przez podległych policjantów;
4. kontrola stanu uzbrojenia, amunicji oraz śpb będącego na stanie dyżurek KPP,
5. nadzór nad zabezpieczeniem i stanem policyjnej izby zatrzymań,
6. inicjowanie i wytyczanie kierunków szkolenia oraz szkolenie podległych funkcjonariuszy,
7. opiniowanie podległych policjantów; prowadzenie postępowań zleconych przez komendanta,
8. terminowe sporządzanie sprawozdań i archiwizacji dokumentów,
9. prowadzenie spraw mobilizacyjno-obronnych,
10. realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego we współpracy z KWP,
11. opracowywanie planów operacji policyjnych na terenie działania KPP,
12. realizacja zadań będących w kompetencji Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj. w czasie nieobecności,
13. stałe uzupełnianie wiedzy zawodowej,
14. udział w pracach komisji powołanych przez komendanta,
15. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi Komendy:
· Wydziałem Prewencyjnym i Ruchu Drogowego,
· Jednoosobowym Stanowiskiem do spraw Łączności i Informatyki,
· Jednoosobowym Stanowiskiem do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Ochrony Przeciwpożarowej i Medycyny Pracy,
16. I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji sprawuje nadzór nad Posterunkiem Policji w Dobiegniewie.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. w terminie do dnia 06 marca 2012 r., z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj. z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp., tel. (95) 738 12 62, tel. służbowy 791 12 62.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 06.04.2012 r.
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI
W GORZOWIE WLKP.
INSPEKTOR RYSZARD WIŚNIEWSKI