OGŁOSZENIE Nr 11 KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI W GORZOWIE WLKP.
z dnia 30 listopada 2011 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj.
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj. ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:
1) w zakresie wymagań niezbędnych:
a) pełniący służbę w Policji,
b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu
służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać
policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych
oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz.857 z późn. zm.);
2) w zakresie wymagań pożądanych:
a) co najmniej10- letni staż służby w Policji,
b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach
organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,
c) co najmniej 3- letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,
d) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
3) ponadto wskazane jest posiadanie:
a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo
b) wykształcenia wyższego z określonego zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym lub
c) co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
§ 2
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny;
2) kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
3) pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat,(koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4) pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
5) pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska Policji);
6) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
9) kopie poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);
10) kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do
przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011 r.
§ 4
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1. wykonuje na obszarze powiatu zadania Policji w sprawach ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego, określone w ustawach i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustaw,
2. kieruje Komendą Powiatową Policji przy pomocy I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji, kierowników komórek organizacyjnych Komendy, policjantów i pracowników wyznaczonych do koordynowania realizacji zadań zespołów oraz policjantów i pracowników bezpośrednio podległych Komendantowi Powiatowemu Policji,
3. określa zadania i kompetencje I Zastępcy Komendanta Powiatowego Policji,
4. może powoływać stałe lub doraźne nieetatowe zespoły i wyznaczać policjantów lub pracowników odpowiedzialnych za koordynację pracy tych zespołów,
5. sprawuje bezpośredni nadzór nad komórkami organizacyjnymi Komendy:
· Wydziałem Prewencyjnym,
· Wydziałem Ruchu Drogowego,
· Jednoosobowym Stanowiskiem do spraw Prasowo-Informacyjnych,
· Jednoosobowym Stanowiskiem do spraw Kadr i Szkolenia,
· Zespołem Zaopatrzenia,
· Jednoosobowym Stanowiskiem do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Ochrony Przeciwpożarowej i Medycyny Pracy,
6. Komendantowi Powiatowemu Policji w Strzelcach Kraj. podlega Komendant Komisariatu Policji w Drezdenku – jednostki organizacyjnej Policji funkcjonującej na terenie powiatu.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy
składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. w terminie do dnia 14 grudnia 2011 r., z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Powiatowego Policji w Strzelcach Kraj. z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Gorzowie Wlkp.,
tel. (95) 738 12 62, tel. służbowy 791 12 62.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 14.01.2012 r.
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI
W GORZOWIE WLKP.
NADINSPEKTOR LESZEK MARZEC