OGŁOSZENIE Nr 06/11 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE
z dnia 18 sierpnia 2011 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji III w Zielonej Górze Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji III w Zielonej Górze w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:
1) w zakresie wymagań niezbędnych:
a) pełniący służbę w Policji,
b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz.U. z 2007r., Nr 123, poz.857 z późn. zm.);
2) w zakresie wymagań pożądanych:
a) co najmniej 10-letni staż służby w Policji,
b) co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach
organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany
przez stanowisko objęte postępowaniem,
c) co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami
organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo określony w latach łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji;
3) ponadto wskazane jest posiadanie:
a) wykształcenie wyższe z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo
b) wykształcenie wyższe z określonego zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym.
§ 2
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny;
2) kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
3) pisemną koncepcję pracy na stanowisku do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji, oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4) pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
5) pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
6) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
9) kopia poświadczenia bezpieczeństwa (oryginały do wglądu);
§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 lipca 2011 r.
§ 4
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy) :
1. Wykonuje na obszarze działania Komisariatu Policji III w Zielonej Górze zadania Policji
w sprawach ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymania bezpieczeństwa i porządku
publicznego, określone w ustawach i przepisach wykonawczych wydanych na
podstawie ustaw.
2. Kieruje pracą Komisariatu Policji III w Zielonej Górze i pełni obowiązki Komendanta
KP III w Zielonej Górze podczas jego nieobecności.
3. Kieruje całokształtem pracy pionu kryminalnego KP III w Zielonej Górze poprzez
organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie służby kryminalnej i dochodzeniowo –
śledczej komisariatu.
4. Uczestniczy w naradach i odprawach służbowych z Kierownictwem Komendy Miejskiej
Policji w Zielonej Górze.
5. Współdziała z kierownikami komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej
Policji w Zielonej Górze.
6. Utrzymuje bieżącą współpracę z instytucjami poza resortowymi, inspiruje je do
działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego .
7. Odpowiada za dyscyplinę służbową funkcjonariuszy Komisariatu i przestrzegania
przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz „zasad etyki zawodowej
policjanta”.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze (ul.Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra) w terminie do dnia 01 września 2011 roku (decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji III w Zielonej Górze KMP w Zielonej Górze „nie otwierać w sekretariacie”.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze – tel.68-4762610 lub 68-4762612, tel.służbowy 79-52610 lub 79- 52612.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 30 września 2011 roku.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W ZIELONEJ GÓRZE
PODINSP.TOMASZ RABENDA