Ogłoszenia Komendantów Powiatowych /Miejskich Policji woj. lubuskiego

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 06/11 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE

z dnia 18 sierpnia 2011 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji III w Zielonej Górze Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze

           

 

                                                        § 1

 

                   W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji III w Zielonej Górze w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

1) w zakresie wymagań niezbędnych:

a)    pełniący służbę w Policji,

b)  spełniający wymagania w zakresie  wykształcenia, kwalifikacji zawodowych                i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych              i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz.U. z 2007r., Nr 123, poz.857 z późn. zm.);

2) w zakresie wymagań pożądanych:

      a) co najmniej 10-letni staż służby w Policji,

      b) co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach 

      organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany  

      przez stanowisko objęte postępowaniem,

c) co najmniej  3-letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami 

organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem,                    albo określony w latach łączny staż w  kierowaniu jednostką   lub komórką organizacyjną Policji;

3) ponadto wskazane jest posiadanie:

a) wykształcenie wyższe z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji                          i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów               z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo

b)  wykształcenie wyższe z określonego zakresu (kierunku) najbardziej przydatnego na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym.

 

§ 2

 

 Oferty kandydatów powinny zawierać:

 1) CV i list motywacyjny;

 2) kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

 3) pisemną koncepcję pracy na stanowisku do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy                                   powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin jednostki organizacyjnej Policji, oraz szczegółowy zakres zadań komórki tej jednostki organizacyjnej Policji. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12,  interlinia 1.5,  marginesy standardowe 2,5 cm);

 4)  pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach           i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

  5) pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata,              tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na  wybrane stanowiska w Policji);

  6) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

  7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

  8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

  9) kopia poświadczenia bezpieczeństwa (oryginały do wglądu);

 

§ 3

 

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie  Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania                 z dniem 1 lipca 2011 r.

§ 4

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem  kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy) :

1.   Wykonuje na obszarze działania Komisariatu Policji III w Zielonej Górze zadania Policji

      w sprawach ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymania bezpieczeństwa i porządku 

      publicznego, określone w ustawach i przepisach wykonawczych wydanych na 

      podstawie ustaw.

2.   Kieruje pracą Komisariatu Policji III w Zielonej Górze i pełni obowiązki Komendanta           

      KP III w Zielonej Górze podczas jego nieobecności.

3.   Kieruje całokształtem pracy pionu kryminalnego KP III w Zielonej Górze poprzez

      organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie służby kryminalnej i dochodzeniowo –

      śledczej komisariatu.

4.   Uczestniczy w naradach i odprawach służbowych z Kierownictwem Komendy Miejskiej

      Policji w Zielonej Górze.

5.    Współdziała z kierownikami komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej

      Policji w Zielonej Górze.

6.   Utrzymuje bieżącą współpracę z instytucjami poza resortowymi, inspiruje je do

      działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego .

7.   Odpowiada za dyscyplinę służbową funkcjonariuszy Komisariatu i przestrzegania

      przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz „zasad etyki zawodowej

      policjanta”.

                                                                  § 5

 

         Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać           w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w  Zielonej Górze (ul.Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra) w terminie do dnia 01 września 2011 roku (decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji III w Zielonej Górze KMP w Zielonej Górze „nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać                    w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej  Policji w Zielonej Górze – tel.68-4762610 lub 68-4762612, tel.służbowy 79-52610 lub 79- 52612.

                                                                 

§ 6

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 30 września 2011 roku.

 

                                                                        KOMENDANT MIEJSKI POLICJI

                                                                                         W ZIELONEJ GÓRZE

 

                                                                                 PODINSP.TOMASZ RABENDA

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 16.08.2011
Data modyfikacji : 19.08.2011
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Gorzowie Wielkopolskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Pogodziński
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Pogodziński WKS KWP Gorzów Wlkp.
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Pogodziński
do góry